Tuesday, March 4, 2014

Πνευματικά Δικαιώματα

Αγαπητοί συνεργάτες και φίλοι, πρώην και νυν.

Επειδή το κακό έχει παραγίνει με την παράνομη χρήση των φωτογραφιών μου, σε φυλλάδια, ιστοσελίδες ακόμη και σε ενημερωτικά portals, θέλω να σας ενημερώσω πως ουδέποτε έχω παραχωρήσει τα δικαιώματα των φωτογραφιών μου σε κάποιον άλλον και είμαι ο αποκλειστικός ιδιοκτήτης των πνευματικών δικαιωμάτων των φωτογραφιών μου, των χαρτών που έχω σχεδιάσει και άλλων γραφικών εργασιών. Εκτός αυτών που έχουν παραχωρηθεί τα δικαιώματα γραπτώς.
Γιαυτό για την κάθε χρήση του υλικού μου πρέπει να ερωτηθώ και να απαντήσω γραπτώς.

Προσπαθώ να προστατεύσω την ιδιοκτησία μου όπως κάνει ο κάθε νοήμων άνθρωπος, και επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου που απορρέει από την διεθνή και εθνική νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων.

Για τους Πελάτες μου.
Για όσο καιρό είμαστε συνεργάτες, σας έχω παραχωρήσει το δικαίωμα χρήσης μερικών φωτογραφιών στην ιστοσελίδας σας και μόνο, με την λήξη της συνεργασίας μας κανένας δεν δικαιούται να τις χρησιμοποιεί χωρίς τη άδεια μου με κανέναν τρόπο.

Επίσης σας ενημερώνω πως η έδρα μου βρίσκεται στη Στοκχόλμη.

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση στην διάθεση σας στο παρών e-mail: vagelakis@yahoo.com

Ευχαριστώ για την κατανόηση

Σπύρος Βαγγελάκης

No comments:

Post a Comment